четвер, 18 травня 2023 р.

15.05. - 19.05. 15.05. ПОНЕДІЛОК 1. хімія 11 Б 5. хімія 11 А Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр. Заповнити таблиці за зразком https://uahistory.co/pidruchniki/savchin-chemistry-11-class-2019-standard-level/54.php Виконати завдання за посиланнями https://wordwall.net/resource/16568057/%D0%B1%D1%96%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F ; https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-i-sistematizaciya-znan-z-temi-zelena-himiya-11-klas-1565202.html ; https://miyklas.com.ua/p/himija/11-klas/povtorennia-379318/klasi-neorganichnikh-spoluk-379624 2. біологія 8 Б Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції. Опрацювати матеріал параграфа 63, завдання 1-4 с.254 підручника, посилання https://miyklas.com.ua/p/biologiya/8-klas/rozmnozhennia-ta-rozvitok-liudini-379964/zaplidnennia-vagitnist-embrionalnii-period-rozvitku-liudini-379953/re-cdee0962-4a1a-42f4-a03e-58d989cd7a5b, https://miyklas.com.ua/p/biologiya/8-klas/rozmnozhennia-ta-rozvitok-liudini-379964/zaplidnennia-vagitnist-embrionalnii-period-rozvitku-liudini-379953/re-79494a9a-ca6f-46f0-90d5-cf82c28a889c Виписати періоди запліднення, основні етапи ембріонального розвитку, методи контрацепції, виокремте в опис послідовності подій, що відбуваються під час пологів. Занотуйте їх за допомогою ключових слів: гіпофіз — гормон окситоцин — ... . Вставити пропущені слова у вправі https://learningapps.org/3111214 3. --- 4. хімія 8 А 7. хімія 8 Б Повторення. Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» Виконати завдання 3,4 с.85 зошита 6. біологія 11 Б 16.05. ВІВТОРОК 1. біологія 9 А 2. біологія 9 Б Поняття про селекцію. Методи традиційної селекції Опрацювати матеріал параграфа 59 та конспект ВШО https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:UIED+World-History-8th-grade+2020+type@asset+block@%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%B1%D1%96%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F_11%D0%BA%D0%BB_10_952.pdf виконати завдання 1—8, 12-14 с. 322 підруч. Заповнити схеми в зошиті с.96,97. Виписати найвідоміші приклади міжвидових гібридів. Як довести, що виведені породи тварин або сорти рослин не є новими видами? Подивитись навчальне відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=jkBjnINgLvA, https://www.youtube.com/watch?v=yjytKrKah9M. 3. --- 4. --- 5. хімія 8 А 7. хімія 8 Б Систематизація, аналіз та коригування знань учнів Виконати завдання інтернет-олімпіади НаУрок. Хімія. Весна 2023 за наданими паролями у Вайбер групі класу. 6. біологія 8 Б Постембріональний розвиток людини Опрацювати матеріал параграфа 64, завдання 1-5 с.259 підручника, таблиці https://lms.e-school.net.ua/assets/courseware/v1/1259567573fbb59f354a650efc593d50/asset-v1:UIED+Biology-8th-grade+2020+type@asset+block/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B1%D1%80%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA_%D0%BB%D1%8E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8._%D0%A0%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B5_%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2_%D1%8F._%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82__044446__%D1%81%D1%83%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0_26__%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%B0_2022_.pdf. Переглянути навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=zBw8vMvRS_E. Періодизація постембріонального розвитку людини за настанням статевої зрілості https://miyklas.com.ua/p/biologiya/8-klas/rozmnozhennia-ta-rozvitok-liudini-379964/postembrionalnii-rozvitok-liudini-379954/re-d99e3b54-f7f2-4e98-a1a6-6100d016b7d6. Розташуйте зображення та характеристику основних етапів постембріонального розвитку до відповідних ячейок в таблиці https://learningapps.org/16944974 Зазначте, які із зазначених тверджень стосовно постембріонального періоду розвитку організму людини та репродуктивного здоров’я є правильними, а які — ні? Найбільш ефективним методом контрацепції є чоловічий презерватив. Під час першого в житті статевого акту неможливо завагітніти. Календарні та поведінкові методи контрацепції не дають ефективного захисту від настання небажаної вагітності та не захищають від ЗПСШ (захворювання, що передаються статевим шляхом). Процеси статевого дозрівання відбуваються під час підліткового (пубертатного) періоду. Появу змін, що пов’язані з припиненням менструальної функції та втратою можливості до овуляції та запліднення в жінок, називають клімаксом (менопаузою). 17.05. СЕРЕДА 4. хімія 11 а 5. хімія 11 бТестовий контроль знань. Любий друже,  перш ніж перейти до проходження тесту,  повтори будь ласка весь матеріал. Тест є обов'язковим для всіх,  оскільки підсумовує ваші знання за ІІ семестр. На виконання відводиться 40 хвилин За посиланням vseosvita.ua/go  введіть код:  tne327 або перейдіть за посиланням:https://vseosvita.ua/test/start/tne327 18.05. ЧЕТВЕР 1. біологія 9 б 4. біологія 9 А Традиційні напрямки біотехнологій Опрацювати матеріал параграфа 60, виконати завдання 1—5, 8-10, 12, 13 с. 326 підруч. Виконати завдання с.98-100 друкованого зошита. Напиши твір-есе «застосування біотехнологій в господарстві людиною» https://www.youtube.com/watch?v=queAHtLEPIU https://vseosvita.ua/library/osnovni-napramki-sucasnoi-biotehnologii-3402.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-osnovni-napryami-suchasno-biotehnologi-46113.html Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині. Опрацювати матеріал параграфи 61,62 виконати завдання 1—5, 6-8,14,15 с. 332 підруч., 1-5, 10-15 с.337 підруч. Заповнити схеми та таблицю на с.101 зошита. Підготуйте та презентуйте проект «Генетично модифіковані організми: за та проти» Перегляньте відео за посиланнями: https://youtu.be/oXuUoUgpTtM https://youtu.be/WZDH3hVnpIw https://youtu.be/WnUIAihKbLg https://youtu.be/uy7vtp-x_ek https://youtu.be/-nnreYNk4gc          Підготуйте повідомлення (письмово), презентацію чи повідомлення на тему: «Генетично модифіковані організми – прихована загроза чи користь для людства», чи «Гентаври — хто вони?» 2. --- 3. біологія 10 клас Чинники, здатні справляти позитивний вплив на процеси росту та розвитку людини Виконати тест https://learningapps.org/4462157 та вправу https://wordwall.net/resource/45420254/%d0%b1%d1%96%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d1%96%d1%8f/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d0%b5%d0%b2%d1%96-%d0%ba%d0%bb%d1%96%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%b8-%d0%bb%d1%8e%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%b8 Оцініть вплив позитивних і негативних чинників на ріст і розвиток людини. Сформулюйте власне ставлення до трансплантації тканин та органів у людини, її перспектив, переглянувши навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BUuaL0wiFcY презентацію https://vseosvita.ua/library/cinniki-zdatni-spravlati-pozitivnij-i-negativnij-vpliv-na-procesi-rostu-ta-rozvitku-ludini-283637.html Доведіть перевагу від дотримання здорового способу життя. Схарактеризуйте вплив тютюнопаління на плід, дитину та підлітка. Які наслідки має вживання алкоголю для організму, що розвивається і росте? Доведіть небезпеку вживання наркотиків для здоров’я дитини та підлітка 1. Чинники, що здатні справляти позитивний вплив на процеси росту та розвитку людини Наведемо найголовніші з чинників, що справляють позитивний влив на організм, який росте і розвивається: • безпечне і сприятливе середовище життя; • відсутність надмірних і тривалих стресових факторів; • відмова від тютюнопаління, вживання наркотиків та алкоголю; • раціональне харчування (у помірній кількості, відповідно до фізіологічних потреб організму, з дотриманням режиму харчування); • фізична активність відповідно до вікових та фізіологічних особливостей; • достатня тривалість відпочинку та сну; • дотримання особистої гігієни. 2. Чинники, що здатні справляти негативний вплив на процеси росту та розвитку людини Вплив алкоголю на організм, що росте і розвивається, є однозначно негативним. Дія дещо різниться залежно від віку та етапу розвитку. Фізіологічна дія алкоголю на організм під час внутрішньо- утробного розвитку: • етанол потрапляє через плаценту до плоду й отруює його; • відбувається пошкодження центральної нервової системи плоду; • затримка в розвитку; • патології зовнішніх та внутрішніх частин плоду; • недоношеність; • збільшення вірогідності викидню; • вроджений алкоголізм. Ads by optAd360 Фізіологічна дія алкоголю на організм підлітків: • токсична дія й отруєння навіть у невеликих дозах; • повільне виведення та розщеплення етанолу; • порушення обміну речовин у нервовій тканині та передачі нервових імпульсів; • порушення роботи судин головного мозку (розширення, збільшення проникності, крововиливи у тканини мозку); • токсичне пошкодження печінки (як наслідок — порушення білкового та вуглеводного обміну, синтезу вітамінів і ферментів); • токсична дія на епітелій, що вистилає стравохід, шлунок, погіршення роботи шлунка (як наслідок — погіршення засвоєння їжі, зниження росту і розвитку організму підлітка); • ураження серцево-судинної системи, легень і статевої системи; • збільшення агресивності, погіршення пам’яті та здатності виконувати елементарні арифметичні дії; • за хронічного отруєння — затримка розвитку, зниження інтелекту та розумової діяльності. Вплив нікотину на організм, що росте і розвивається, також є винятково шкідливим. Особливості фізіологічної дії нікотину на організм дітей та підлітків: • порушення формування легенів; • кашель, задуха і порушення механізмів дихання; • схильність до застуд, респіраторних інфекцій, захворювання на туберкульоз; • нестача кисню у тканинах унаслідок зв’язування гемоглобіну чадним газом під час паління; • утруднення у навчанні; • затримка росту та розвитку; • немотивована агресія; • проблеми у соціальній адаптації; • захворювання на рак легенів у дорослому житті. Вплив наркотичних речовин на організм, що росте і розвивається, є найнебезпечнішим з розглянутих нами. Фізіологічна дія наркотиків на розвиток плоду: • недоношеність та ослабленість; • мертвонародження та викидні; • синдром абстиненції в новонароджених; • синдром раптової смерті. Фізіологічна дія на дітей та підлітків: • залежність виникає набагато швидше, ніж у дорослих наркоманів, а руйнівна сила — сильніша; • порушення соціальної поведінки — агресивність, різкі зміни настрою, схильність до правопорушень (через необхідність отримувати наркотики); • порушення психіки — погіршення пам’яті, логічного мислення, руйнування особистості; • порушення роботи ЦНС — уповільнена і незрозуміла мова, порушення координації рухів; • пригнічення роботи серцево-судинної системи, серцева недостатність, руйнування судин унаслідок ін’єкцій; • пригнічення дихального центру, хронічний бронхіт, пневмонія; • втрата апетиту, виснаження, порушення утворення травних ферментів, порушення функцій кишечнику, цироз печінки; • розлади гормонального фону та статевої системи. Негативний вплив на організм, що росте і розвивається, можуть також спричиняти фізико-хімічні фактори зовнішнього середовища, такі як численні забруднювачі, отрути, шкідливі опромінення тощо. 5. --- 6. --- 7. біологія 11 А Узагальнення: роль біології у вирішенні сучасних глобальних проблем людства Опрацювати матеріал параграфа 47 с. 311-313 Подивитись навчальні відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=ObF0MHkiZvA, https://www.youtube.com/watch?v=R6KSWSVUkck. Отже, тепер ви знаєте 1. Які глобальні проблеми постали нині перед людством? 2. Яка роль людини у виникненні цих проблем? 3. Як біологія може допомогти у вирішенні продовольчої проблеми? 4*. Що може зробити людство для зменшення негативних наслідків своєї діяльності для різних екосистем на планеті? Запитання та завдання 5. Які шляхи переробки відходів є найбільш перспективними? Обґрунтуйте свою точку зору. 6*. Як потепління клімату вплине на життя людей у тропічному регіоні? Тест https://naurok.com.ua/test/rol-biologi-u-virishenni-suchasnih-globalnih-problem-lyudstva-11-klas-447926.html 8. виховна 8 А 19.05. ПЯТНИЦЯ 1. хімія 10 клас Зв’язки між класами органічних речовин Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти) Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів. Захист навчальних проектів 30. Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні. 31. Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок Подивитись навчальні відео за посиланнями: Зв’язки між класами органічних речовин https://www.youtube.com/watch?v=YLkmD8r3V0Y Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти) https://www.youtube.com/watch?v=AFC9CynJouQ Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів https://www.youtube.com/watch?v=qWV-6QVLQPU, https://www.youtube.com/watch?v=YOg41ppVA8E Опрацювати матеріал параграфів (звернути особливу увагу на схеми) 36, 37,38; виконати завдання 542 с. 218, 547, 552 с.221, 557 с.226 підручника; 3 с.69, 1-4 с.71 уроків 46-48 зошита. 2. --- 3. біологія 11 А Контрольна робота №2 Код доступу 700767використовуйте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua https://docs.google.com/document/d/14-yq64lyJtdV9hDhaDKRbdX9sBDScPMw/edit 4. біологія 10 клас Чинники, здатні справляти негативний вплив на процеси росту та розвитку людини Опрацювати матеріал параграфа 42, виконати завдання 1-5,7,9 с.287 підруч. Допишіть: А) хронологічне старіння Б) біологічне В) фізіологічне Г) паталогічне Гіпотези старіння (існує близько 300): __________________________________ Доведіть перевагу дотримання здорового способу життя. Схарактеризуйте вплив тютюнопаління на підлітка. Які наслідки має вживання алкоголю для організму, що розвивається і росте? Доведіть небезпеку вживання наркотиків для здоров’я підлітка. 5. біологія 11 Б

Немає коментарів:

Дописати коментар

🇦🇶 Що вивчають у найвіддаленішому науковому куточку України — на антарктичній станції «Академік Вернадський»? Як живуть та працюють наші д...